🎁ZĽAVA 20€ a POŠTOVNÉ ZDARMA na robotické čističe okien! 🤖

Časté otázky

NAKUPOVANIE

Prečo nakupovať na SUPERmall.sk?

  • Predávame produkty pre každodenné použitie od A po Z
  • Denne rozširujeme náš sortiment ponúkaných produktov
  • Nakupujeme priamo od primárnych dodávateľov a (nie len) vďaka tomu vám vieme poskytnúť najlepšie ceny na trhu
  • Ľudský a priateľný prístup na zákazníckej linke

Akú záruku ponúkate k produktom?

Na všetky naše produkty ponúkame 24 mesiacovú záruku.

Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru v prípade osobného odberu?

Ak objednávate počas pracovných dní do 14:30, objednaný tovar si môžete osobne prevziať v našom sklade hneď po tom ako dostanete od nás email že váš tovar je pripravený k vyzdvihnutiu. Zvyčajne do 1 hodiny od objednávky.

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). Pri nákupe na dobierku sa 72 hodín počíta od zaslania objednávky.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na +421 910 291 999 alebo e-mailom na adrese objednavky@supermall.sk

Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu aj po uplynutí dvojročnej záruky?

Pokazený tovar môžete k nám priniesť aj na pozáručný servis. Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili. Cenovú ponuku na opravu Vám pošleme mailom a po vašom odsúhlasení okamžite spúšťame servisný proces. Cenová ponuka bude obsahovať cenu aj trvanie servisu.

DOPRAVA

Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru v prípade osobného odberu?

Ak objednávate počas pracovných dní do 14:30, objednaný tovar si môžete osobne prevziať v našom sklade hneď po tom ako dostanete od nás email že váš tovar je pripravený k vyzdvihnutiu. Zvyčajne do 1 hodiny od objednávky.
 

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). Pri nákupe na dobierku sa 72 hodín počíta od zaslania objednávky.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na +421 910 291 999 alebo e-mailom na adrese objednavky@supermall.sk

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na náš servis telefonicky alebo prostredníctvom emailu na info@supermall.sk.

Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu aj po uplynutí dvojročnej záruky?

Pokazený tovar môžete k nám priniesť aj na pozáručný servis. Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili. Cenovú ponuku na opravu Vám pošleme mailom a po vašom odsúhlasení okamžite spúšťame servisný proces. Cenová ponuka bude obsahovať cenu aj trvanie servisu.

PLATBY

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

Momentálne ponúkame možnosť platby vopred na náš bankový účet, platbu v hotovosti alebo kartou kuriérovi pri doručení balíka (dobierka).

Platobné údaje

Ak ste si zvolili platobnú metódu prevodom, prosíme Vás o prevedenie sumy Vašej objednávky na náš bankový účet:

IBAN: SK47 1100 0000 0029 4507 1560

Nezabudnite pri platbe uviesť číslo objednávky ako variabilný symbol!

STORNO OBJEDNÁVKY, REKLAMÁCIE A SERVIS

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na náš servis telefonicky alebo prostredníctvom emailu na info@supermall.sk.

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.