Časté otázky
NAKUPOVANIE
Prečo nakupovať na SUPERmall.sk?
- Predávame produkty pre každodenné použitie od A po Z
- Denne rozširujeme náš sortiment ponúkaných produktov
- Nakupujeme priamo od primárnych dodávateľov a (nie len) vďaka tomu vám vieme poskytnúť najlepšie ceny na trhu
- Ľudský a priateľný prístup na zákazníckej linke
Na všetky naše produkty ponúkame 24 mesiacovú záruku.
Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru v prípade osobného odberu?
Ak objednávate počas pracovných dní do 14:30, objednaný tovar si môžete osobne prevziať v našom sklade hneď po tom ako dostanete od nás email že váš tovar je pripravený k vyzdvihnutiu. Zvyčajne do 1 hodiny od objednávky.
Kedy mi bude doručený tovar?
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). Pri nákupe na dobierku sa 72 hodín počíta od zaslania objednávky.
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na +421 910 291 999 alebo e-mailom na adrese objednavky@supermall.sk
Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu aj po uplynutí dvojročnej záruky?
Pokazený tovar môžete k nám priniesť aj na pozáručný servis. Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili. Cenovú ponuku na opravu Vám pošleme mailom a po vašom odsúhlasení okamžite spúšťame servisný proces. Cenová ponuka bude obsahovať cenu aj trvanie servisu.
DOPRAVA
Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru v prípade osobného odberu?
Kedy mi bude doručený tovar?
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). Pri nákupe na dobierku sa 72 hodín počíta od zaslania objednávky.
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na +421 910 291 999 alebo e-mailom na adrese objednavky@supermall.sk
Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru?
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na náš servis telefonicky alebo prostredníctvom emailu na info@supermall.sk.
Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu aj po uplynutí dvojročnej záruky?
Pokazený tovar môžete k nám priniesť aj na pozáručný servis. Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili. Cenovú ponuku na opravu Vám pošleme mailom a po vašom odsúhlasení okamžite spúšťame servisný proces. Cenová ponuka bude obsahovať cenu aj trvanie servisu.
PLATBY
Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?
Momentálne ponúkame možnosť platby vopred na náš bankový účet, platbu v hotovosti alebo kartou kuriérovi pri doručení balíka (dobierka).
STORNO OBJEDNÁVKY, REKLAMÁCIE A SERVIS
Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru?
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na náš servis telefonicky alebo prostredníctvom emailu na info@supermall.sk.
Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.